sineemm1 bebeğim 13 ayı geçti çoktandır bunun savaşını veriyorum artık öğrendim . Fakat şunu araştırın alerjiye bağlı mı kuruluğa bağlı mı bizimki testleri oldu alerjisi yok zaten çok çok kuru ciltli bir bebek doğduğunda derisi pul pul dökülmüştü o derece . 2 günde 1 banyo yaptırırım her seferinde şampuan kullanmıyorum bir şampuanla bir şampuansız-şampuanı mustela stelatopia - sadece atopik bebekler için üretilen bir şampuan . Duştan sonra mümkünse her gün bazen 1 kez vakit olursa 2 kez tüm vücudu nemlendiririm duş sonrası mutlaka yapın ama nemlendirici bioderma atoderm çok iyi nemlendiriyor kesinlikle tavsiye ederim. Genelde terlediğinde fazlalaştığını farkettim terini alırım hep kıyafet değişir günde 2 3 . Yünlü yelek tüylü battaniye gibi şeyler hiç kullanman naylon kıyafetler asla zaten . Bu dediğim krem şampuan doktor önerisi cildiye doktoru . Birde küçük kremi var çok kötü olursa bunu sürersin diye verdiği bizimki çok kötüydü boyun altı ilk götürdüğüm doktor kortizonlu krem vermişti hemen geçirdi ama cildiyeci onu bebeğe kullanma dedi o küçük kremi verdi oda işe yaramadı zaten dediğim nemlendirici ile günlük bir kez en kötü 2 günde 1 kez çok sıcak değilse hava nemlendirin hiçbir şeyi kalmaz bu arada kese yapmayın elinizle şampuanlayın ya da çok yumuşak bir şey ile ama sürekli değiştirmek gerekir aynı şeyle tekrar tekrar kese yapmayın kabaran bölgeye . Ben böyle yapıyorum alıştım artık nerdeyse hiç olmuyor ya da böyle çok az gövdede terleyen yerlerde boğumlarda falan oluyor o kadar ilk olduğunda bizimde boyun altından gövdeye çok fazla vardı öğrendikten sonra baş edebildim.