Hanımlar size bir konuda danışmak istiyorum Benim oğlum 7 ay 20 günlük 6 ayından sonrasında falan diş etlerinde böyle biraz kabarma oluşmuştu ama dişleri çıkmadı şu son birkaç gündür aşırı huzursuz asla yemek yemek istemiyor iştahı yok bugün de iki kere kustu normalde bunların tersinde bir bebekti iştahı gayet yerindeydi Sizce Bunlar diş çıkartmadan ötürü mü oluyor yoksa başka bir sebebi mi var doktora götürmeli miyim