Mercansmom Tulay55 damlalar çok işe yaramıyor ne yazik ki bende bir çok damla kullandım. En çok rahatlatan şey dışarıda gezdirmek varsa araba ile dolastirmak. Birde altını değiştirirken pişik kremini sürerken ayaklarını karnına doğru itip kremi öyle sürüyorum o esnada gaz çıkartabiliyor rahatlıyor
Tulay55 ozge3747 yazıkk biz annelere ☺️ İnş etkili bi yolunu buluruz da hem biz hem bebeklerimiz kıvranmaktan kurtulurlar 🙏
Selinisbilir Tulay55 aynı sorun bizde de var, gazını hem ağızdan hem totosundan çıkarıyor, kakasını da günde ortalama 4-5 defa yapıyor ama yine de kıvranıyor yavrum, ne yapacağımızı şaşırdık kaldık