Oğlum 3 gün önce 2 yaşına girdi ve 2 yaş aşısı için gittik maşallah boyu 98 cm çıktı ama kilosu 11.5 geldi. Boyuna göre çok zayıf duruyor. Hemşireninde dediği bu ayda ortalama 12.5 kg bekleriz dedi iştahı mı yok istersen doktora git dedi. Görende ay çok zayıf diyor. Kilosuna takılmazdım ama acaba ters birşeyler mi var doktora gidicem ama sizlerde durum nasıl ben mi abartıyorum. Bazen çok güzel iştahı oluyor bazen hiçbirşey yemek istemiyor birde karbonhidrat az tüketiyor ondan olabilirmi acaba hiç ekmek poğaça falan yemiyor ama eti balığı kefiri vs maşallah iyi yiyor.