Sirius0206 eczaneden bebeğinizin ayına göre eds alın. Göğsünüze yapıştırıp emziriyor gibi mamayı verebilirsiniz. Kabul etmezse diye şırınga da alın, son çare şırıngayla ağzına damla damla sıkarsınız. O da olmazsa tatlı kaşığı yada çay kaşığıyla yavaş yavaş içirebilriisnzş. Ama şırınga yada kaşık kullanacaksanız kafasının altına yastık koyup kafasını yükseltmeyi unutmayın.
.
.
.
.
Kendi fikrimi de söyleyeyim bence bir süre biberon vermeyin bir iki gün eds kaşık yada şırınga deneyin. Çok zorlamayın bebeğinizi iyice huylanmasın. Ben o hatayı yaptım. 3. Ayda bıraktı biberonu asla almadı. Şimdi 15 aylık hala şırıngayla veriyorum hala biberon almıyor