Bebeğim 4 günlük arada sütümü sağıyorum fakat bugün beni emiyor uzun emmiyor sütüm geliyor ama çocuk yarıda kesiyor fazla geldiği için mi bırakıyor anlam veremiyorum 😳 böyle olunca sürekli 10 dk da bir emmek istiyor bende yoruldum napmam lazım bi bilgisi olan yazarsa sevinirim🤷🏻♀️