Arkadaşlar merhaba bebeğim 35+1 premature 2400 doğdu hiç emmedi sütüm.de gelmedi malesef suanda 2 ay 20 günlük sadece hip mama veriyorum neredeyse 1 saatte bir acıkıyor ve 120 cc ye yakın içiyor ve topaç gibi oldu neden kaynaklanıyor olabilir çok üzülüyor um yorumlar da normal bebekler 3 saatte bir 90 cc falan diyor lar