Bebeğim 12 ay 4 günlük. Gece yarım saatte bir emer 10-15 kere uyanırdı. Artık bu işe bir dur demeliyim diyip gece beslenmesini kesmaye karar verdim. 3-4 kereye kadar düşürdüm hatta. Uyandığında geri uykuya döndürmeye çalıştım eğer ağlarsa meme verdim sadece bu süreçte. Aynı yöntemle devam ederek kesmeyi planlıyordum ama 12. Ay atağına girdi. Hala 3-4 kere kalkıyor ama memesiz asla uykuya dönmüyor. Kucağımda sallayıp uyutuyorum yatağına koyuyorum 5 dk sonra tekrar kalkıyor meme diye. Bundan sonrasını nasıl kesebilirim ve ataktayken kesmem doğru mu? Yoksa atağın bitmesini beklemeli miyim?