aysegulce doktorunuza mesaj atabiliyosabız atın tabikide ama korkulcak birşey değil sadece ihmal etmeyin yarın halledin çünkü çok çabuk şişiyor.Yenidoğanda normalmiş benim oglumdada kızımdada oldu sanırım kızım 20 günlüktü şuan 3 aylık olcak eski bir olay değil ilk ilaç sıktığımda şişi indi akşam baya normale dönmüştü doktor bir gün daha kullan bırak dedi 🙏🏻 umarım işinize yarar