aylinn42 Benim bebek de 7 aylık ben ilk defa gideceğim görüşmeye gittim özel bir hastaneye alex cihaz için ama emzirirken koltuk altına yapmıyorlarmış ayrıca emzirme döneminde hormonlar değişken olduğu için iyi sonuç alamayabiliriz dedi benim de kafam karışık yine de risk alıp başlasam mı iyi sonuç almak için emzirmeyi sonlandırmayı mı beklesem