aylinn42 bende normal doğum yaptım, doğumdan sonra ilk adeti sekisinci ayda oldum geçen ay olmadım bu ay tekrar oldum benimde düzensiz henüz
Ayseeem34 Benim 20 ay oldu doğum yapalı bazen ayda 2 3 defa oluyorum bazen 1 2 ay olmuyorum birde yumurtalık kisti çıktı belli bir zaman sonra doktora görünün bence kontrol amaçlı
EmrEren Ayseeem34 Doğumdan sonra ilk adetinizden buyana hep düzensiz miydi ? Benim Nisandan bu yana düzenliydi buna 12 gün arayla 3 adet oldum bugün kahverengi leke şeklinde başladı devamı henüz yok ağrılarım çok hamile olmadığıma eminim çünkü vukaat yok😂
SareNur2604 Bende doğum yaptığımdan beri her ay düzenli oluyorum ikinciye hamile kalırım diye korkuyorum açıkçası düzenli olmayanlarda süt koruyor diyorlar ama ne kadar doğru bilemem 🙏
Senemvq1 SareNur2604 süt koruyor diye bişey yokki ne güzel işte düzenli oluyormuşssunuz bu sayede yumurtlama gününe kadar takip edebilirsiniz