dlekturann gorumcem almıştı fırından hic memnun kalmadi 2 saatte pisiriyormus gecen yil 675 tlye almışlardı ve bütün parçaları yokmus icinde fırının altina ekstra dolap gibi birsey sipariş etmişler internetten fırının boyu kisa çünkü tezgahla aynı boyutta olmuyor altina birsey koymayınca birde davlumbazin filtresi yokmus onuda kendileri almışlar 850 tlye mal oldu bilseydim almazdım demisti ocak ve davlumbazin çalışmasıyla ilgili bir problem yaşamamış ama