Mdorukkk Aklınıza hangisi yatarsa onu alabilirsiniz o zaman. Döküm diye aldım ben. Açıkçası öncesinde de çok video izledim. Zaten döküm bile olsa en sağlıklısı tencerede pişen yemek diyor kardiyolog Muhammet Keskin. Daha sonra fırın, daha sonra airfryer, en sona kızartmayı koyuyor. Yani airfryer alıp %100 sağlıklı bir yol izleyeceğinizi de düşünmeyin derim, zira uzman görüşleri de bu yönde. Ne marka alırsanız alın belki içine silikon pişirme kabı kullanıp teması önleyebilirsiniz.