Kızlarrrr
8 ay 4 günlük oğlum var. Doğdugudan beri herkesin kucağında durur,hiç ağlamaz.
Tuvalete giderim mutfağa giderim beşiğinde oynar öyle ağlamıyor. Beni hiç aramıyor.
Sürekli oyun oynuyoruz beraber, ilgileniyorum. Akşama kadar benimle birlikte.
Neden hiç beni aramiyor acaba bu çocuk. Ne bileyim herkesin kucağında duruyor 😞
Birine bıraksam (hiç yapmadım) 2 saat gelmesem annem nerde diye aramaz aglamaz.
Acaba diyorum sevmiyor mu bu çocuk beni 🙄 baglanamadi mi bana, ne bileyim tuhaf gelmeye basladi artik bu durum.