Semihbebek1 Kızlar sırtım ve boynum çok ağrıyor sürekli kucağımda da taşıyorum durmuyor çünkü bebeğim , emzirirken dikkat ediyorum yastıkla flan destekliyorum ama hep ağrıyor ne yapmalıyım yaşadınız mı böyle
-Manolya- Semihbebek1 11 aylık malesef geçmiyor hala aynı artık bazen sırtım kopuyor ağrıdan yatmazsam dayanamıyorum
ipegimsi Dibine kadar yasıyorum eğildim resmen biraz kendimi toparlayınca platese tekrar başlayacağım zaten boyunda düzleşme vardı iyice içine etti😅