Anason kullanan annelerim oldumu hiç.Aslında 5 aylık olana kadar uykularımız çok güZeldi gece 12 de yatar sabah 5-6 da kalkar emer 9 a kadar yatardı bir saat oynayıp sonra geri yatardı şimdi hem gaz başladı hemde uyku problemi 1 buçuk aydır çekiyorum ek gıdasıbada ne yerse yesin kimyon koyuyorum iki gündür ve zeytinyağı ama hala aynı gece den sabah 10 kadar aralıksız ya saat başı yada yarım saat 15 dakikaya bir uyanıyor ve yoruldum masaj yaptırmıyor sanki gaz yapmayı unutmuş gibi.Annemde dün biz küçükken anason kullandığını söyledi kullanıp tecrübe eden annelerim varmı kızım şuan 6 ay 9 günlük