rumeysavas Göğüs ucu yarası olanlar varmı Sizinde iyileştirmek için neler yapıyorsunuz kremler kullanıyorum ama faydasını görmedim emzirirken çok zorlanıyorum.
D4355 rumeysavas ilk iki ay çok çektim emzirmeden önce sütünle nemlendir öyle emzir birde göz kremi kullanyrdm ben hep havalandryrdm öyle bi yap umarım faydası olur
aysecikm rumeysavas tek çözümü gümüş kapak pahalı markalara gerek yok ebebegin kendi urunude çok güzel iş görüyor ben ileri boyutta yara olmuştum göğüs ucum kopma raddesjndeydu kapağı kullanmaya başlayınca iki gün sürmedi tamamen geçti ve bıdaha olmadı
Rozalitam47 rumeysavas çok çektim bende . Lansinoh krem var kullanabilirsiniz. Göğüs pedi falan kullanıyorsanız tavsiye etmem havasız bırakıyor daha kötü oluyor. Bide ev içinde sütyen takmayın bide hep kuru tutmaya çalışın
designermoms rumeysavas benim emzirirken değil ama bir ara sağmam gerekti yara oldu kendi sütümü sürdüm açık bıraktım hava alsın diye arada da zeytinyağı sürdüm 2 3 gün gibi bir sürede geçti başka hiçbir şey kullanmadım Hava alması çok önemli bildiğim kadarıyla
noluyasanagenemiros rumeysavas memeleyn bal mumu öneririm lansinoh yara kremini süpür üstüne onu kapatınca bi ferahlama geliyor 1 haftada düzeldi daha da yara olmadı göğüs ucum
ipegimsi rumeysavas ayva çekirdeği bir gece önceden az su ile bekletiyoruz sabah olduğunda o jel gibi oluyor düzenli sürüyoruz mucize gibi piyasa kremleri halt etmiş yanında