-Manolya- normalde baby turbo kullanıyordum ama 3 numaradan geçişti çok zorlandım 3 no lastikleri sıkıyor 4 no büyük geliyordu. Molfix 4 aldım oda büyük gelince 3 no aldım ama çok beğenmedim doğrusu,
Mesela 2 kez çişini yapsa bez doluyor sanki 5 saattir altını almıyorum yada bardak bardak işiyor gibi sizde de aynı mı acaba