Herkese merhaba. 9 ay 17 günlük kızım var. Doğduğundan beri babası dahil kimsenin kucağına gitmek istemez. Sevmek isteseler öpseler ağlar. Kalabalık bir ortamda,yemeğe gitsek misafirliğe gitsek falan sürekli huysuzlanır,ağlar. Evde de öyle. Ben yanındaysam,kucağımdaysa sorun yok ama gözden kaybettiği anda basıyor çığlığı. Tek elle yemek temizlik yapıyorum. O uyudukça işlerimi hallediyorum. Bunları hep bir kenara koydum. Ama bebeğimin böyle sürekli ağlamaklı sürekli mutsuz olması beni kahrediyor. Görüyorum başka bebekler kendi hallerinde oynuyor,gülüyor Keyifliler. Nerde yanlış yapıyorum diyorum. Sağlık sorunu da yok çok şükür. Ama bu ağlamalar bu huzursuzluklar artık o ağladığında bende ağlamaya başlıyorum ağzım yüzüm yara oldu. Napıcaz biz böyle 😔 Pedagog düşündüm ama bu yaş grubuna ne yapabilir ne kadar fayda görürüm bilmiyorum. Artık çocuğumla keyifli zamanlar geçirmek istiyorum.