Yaklaşık bir aydır sürekli hapşırık tutuyor başladı mı 5-6 defa peş peşe oluyor burnum damagim kaşınıyor gozlerim akıyor ben grip olucak sandım baktım olmadım arastirdim mevsimsel alerji diyor google amca dediler gogus hastaliklarina git o alerji ilaci baslar gittim solunum testi yapti rotgen cekti alerji doktoruna gonderdi ama randevu yok tabi illa alerji doktoru mu olmali.bazi yerler dahileye de bakar diyor ama bilmiyorim artik hapsirmaktan korkar oldum bence yumusaticiya alerjim vad bugun butun gun camasir yikadim basladim hapsirmaya ben kime gideyim evde yokmu cozumu saglik ocagi da ilac yazar mi yada eczaneden alabilirmiyim recetesiz annem alerji ilaci kullaniyor onunda astim alerjisi var emziriyorum da