Merhaba kızlar benim ayak normalde 36 numara gebelikte 38 numara ayakabi aldim onu giyordum sonra ayakkabıyı giydikten yarım saat sonra ayaklarım şişiyor ağrısına dayanamıyordum gebelikte normal dedim sezeryan sonrası çok şişkinligim olduğu için yine kırkım çıkana kadar üstünde durmadım ama 4 ay oldu ve her kapalı ayakabi giydikten yarım saat sonra ayaklarim davul gibi şişiyor eve zor atiyirum kendimi. Bu durumu yaşayan var mı ve sebebi ne olabilir