Kızlar bebegim 5 bucuk aylık ve sürekli huysuz ağliyor bensiz bes dakka durmuyor banyoya tualete gircek vaktim yok hatta yemek yapmaya vaktim yok okadar düşünün. Yalnız kalmak istemiyor hemen agliyor aglyarak istedklerini yaptrmaya calişiyor geceleri sürekli ağlayarak uyaniyor (ama gece aglamasi sürekli beslenmek istemesınden) huysuzlugu dişi çıkıyor ondan da olablr bilmiyorm sıze sorum şu bebek aglayarak ıstedgmı yaptrmaya calştgnda sızler neler yapyorsunyuz bu bir ıkıncısı de sizinkilerde gece kalkiyormu sürekli beslenmeye?