Yıllardır içimi parçalıyor bu çocuklar.Bundan 2 sene önce İzmir’li Berra bebeğin gönüllü ablası olmuştum süreç zordu ama çok çabaladık ve sonunda kampanya tamamlandı. Ondan sonra baya uzak durdum kendimi geri çektim çekmek zorunda kaldım 😞 Şimdi yine bi bebek gördüm bu kez benim şehrimden Konya’lı , Ali eğe bebek 🤍 Ben bagışımı yaptım,sizlerden destek istiyorum sayfasını takip etmeniz bile yeterli.. Çok teşekkürler sevgiler🌸