Bende SMA kulanıyorum biraz pahalı ama comfort olanı daha iy optipıro biraz ağır kokusu var bide mamayı calkaladıgınız zaman asla köpük köpük olmuyor ondan öncesinde aptamil kulanıyordum iki numaraya geçtiğim zaman çok kötü bir kokusu vardı balık ğibi kokuyordu SMA geçtim gayet güzel