İyi akşamlar arkadaşlar benim kızım 3 yaşında 1 hafta once bi soğuk algınlığı geçirdi. Gece terlemesi var 2 haftadır biraz daha azaldı gibi ama hala var. Enfeksiyon kaynaklı olabilir diyo internette ama daha başka bir sürü kötü şey de çıkıyor. Cuma günü kan testi isticem doktorundan. İçimi ferahlatacak bir kaç yoruma ihtiyacım var 😭