Barbieee iPhone 11 demi model Bala aldığımız fiyata satıyoruz resmen ☹️
Miraay evet 11 modeli maalesef kar falan olmuyor aldığım fiyata sattım
Barbieee öffff neden kırıldı ki ya ☹️