Kızlar bu ara çok değişik bir hal aldık herşeye ağlayıp bir saniye yanından ayrılmamı istemiyor dışarıda da evde de ne temizlik ne özel ihtiyaç hiç birini yapmama izin vermiyor bemde çok yıprandım sürekli bemde ağlıyorum kızıyorum sonra çok pişman oluyorum geçici bir süremi bu durum toksa artık hep mi böyle olucaz