Celik02 6 ay boyunca bende adet olmadım bir gün kasıklarımda ağrı hissettim kadın doğuma gittim bana hasta olmam için ilaç verdi onu kullandım 7 gün sonrasında regli oldum ve şuan 2.oluşum takma kafana düzelir emzirmeden dolayı hormonlarımız afallıyor biraz