kaganannesi Geçenlerde bir arkadaş yazmıştı oğlu o müzik ile uyuyormuş altına da bizde dinliyoruz yazmıştı çoğu anne,acaba neydi ya? Siz neler dinliyorsunuz
Asli92 kaganannesi esmaül hüsna tavsiye ederim kızım ağlayınca bile açtığım zaman sakinleşiyo ayetel kürsi de aynı şekil hep bunlarla uyuturum 😊
Roniya kaganannesi zor uyuyan bebekler için müzik ve piş piş gibi bir şeydi sanırım adı. Aylarca öyle uyuttum bende😊
Burcusaydam kaganannesi mutlu düşler diye bir program var kızım çok huzursuzsa açıyorum sakinleşip gözleri hemen kapanıyor çoğu arkadaşımın çocugun da da denedim tam bir sakinleştirici
Neslihansr kaganannesi sizin sorduğunuz buzuki orhan galiba arkadaşlar öyle konuşuyordu şimdi geldi aklıma
[silindi] kaganannesi arkadaşın dedgı gıbı bebek uyutucu diye program var orda hepsi var bnde onu kullanıyorum genelde pıs pıs ve beyaz gurultuyu. gecenlerde bir arkadaş bı sanatcıyı yazmıstı sarkı yapmıs filan dıe onu diyorsanız oda bebek uyutucu programının ıcınde var kolik bebekler ıcın diye gecıyo
Arenn kaganannesi ilk zamanlar youtube de 3 ü bir arada yazan çok işime yaramıştı elektrik süpürgesi piş piş ve dın dın müzik 😊 şimdi huysuzluk yapınca tek arka fonda çalan müziği açıyorum bebeğe göre değişiyor bence bebek uyutan yazın çıkanları deneyin buziki orhan dinleyen de çok bizimkine etki etmedi
DanLa kaganannesi bebek uyutucu diye bi uygulama var içinde bir sürü farklı ses ninni var onu kullanıyoruz. Oğlumun favorisi kolik müziği 😁
Ayazhan-1302 Pedegoglarin onerdigi uyku muzigi diye bisey var YouTube da 9 aylik olduk hala vazgecilmezimiz her yerde 😅
Amineslem kaganannesi pedegogların önerdiği 5 dk da uyuma garantili ninni yazınca çıkıyor benim meleğim sadece onada uyuyor 1 saatlik bir şey 8 aylık ne denediysem olmadı sadece bu çözüm oldu inşallah aradığınız böyle bir şeydir ve çözüm olur 🥰🥰🥰