Normalde bnmde tansiyon problemim yok bunun için doktora gitmedim ben 40 ım çıkana kadar tepsi tepsi baklavalar yanında ev yapımı meyvesuyları içiyordum bunları yemezsem bayılcak gibi oluyordum 40 ı çıkana kadar lohusa kadın dışarı çıkmaz der büyükler ben hurafe dedim ama iki kez dışarı çıktım ikisindede çok kötü oldum topuk kanı vermeye gittiğimizde bebeğimi taşıyamayacak hale geldim bi an 40 ımız çıkınca düzeldi ama bikaç ay boyunca her emzirmede kuru üzüm falan yedim bebeğim 19. Ayına girecek zaman zaman emzirdikten sonra ani bi şekerim düştüğünü hissediyorum