yamacbeyim Selamlar, sezaryenden ne kadar sonra ağda yaptırdınız? Ben hep ağda yapıyorum ancak sezaryenden sonra yapamadım ne kadar sonra gitmem gerek ? Korkuyorum bir şey olur mu diye
Yyozcan yamacbeyim 40.gün kontrole gittim, dikişlerimin durumu iyiydi. direkt ağdaya gittim, bir sorun olmadı. yine de doktorunuza danışın
Daphnes_Mom Doğumdan sonraki 6. ayı beklemek daha mantıklı o süreçte dikiş iyileşmiş oluyor erken davranıp riske atmamak lazım bence
yamacbeyim Yyozcan peki kontrole giderken bir temizlik yaptınız mı ? Şu an temiz değil çünkü almadım henüz
noluyasanagenemiros yamacbeyim ben 52. Gün gittim doktora danıştım kesinlikle hiç bir şey olmaz dedi gittim olmadı da siz danışın kontrol zamanı o size doğrusunu söyler
Yyozcan yamacbeyim daha öncesinden lazer yaptırdığım için çok fazla yoktu zaten, ve doğum öncesi de ağda yaptırmıştım çok rahatsız edici bir durum yoktu
Xnewmomx yamacbeyim kız aynı problem bende de var okadar rahatsız oluyorum ki kaşınıyo çok uzadı ama acıyoda daha 2 ay oldu süper başlıkk
yamacbeyim Xnewmomx valla benimde öyle şimdi napıo gidicem doktora pazartesi günü onu düşünüyorum 😂 makasla kesmeyi düşündüm 🥲🙏🏻
Xnewmomx yamacbeyim makasla kesmeden ağda yaptırma ben asla jilet vuramıyorum çünkü ama ağdayı sürerken bile acır yani kıllar birbirine yapışır kesiceksin en iyi teknik genel geçer olarak bi yanıt alırsan bana da söyle de yaptırayım :D