Bizimde bugün inatçı bı ateşimiz başladı bir bu uk yaşında ne yaparsam yapayım dusuremedim duşa soktum bez koydum ilaç veriyorum sürekli ayrıca doktora götürdüm ve asla damar yolu bulamadılar normalde de zaten çok zor bulunuyordu ateşte olunca hiç bulamadilar. Az önce sarımsaklı zeytinyağı sürdüm ayaklarina ve calpol verdim tekrardan çok şükür şimdi biraz normale döndü sizde deneyin isterseniz çok geçmiş olsun