Hazalkaann Bebeğim 5 aylık sağ gözü enfeksiyon kapmış damlarını kullanıyorum ama bir türlü geçmiyor ne yapabilirim başka bilgisi olan var mı lütfen yardımcı olabilir misiniz
Hazalkaann Nereleregidem ilk oldu 2 gün sonra falan iyileşti bu ikinci nerdeyse bir hafta oldu ama aynı çapak oluyor gözü kapanıyor böyle sarı sıvı geliyor
Pozitif93 Hazalkaann Bir prof Dr bebek şampuanı ile yıkamayı önermedi bana. Göz.icin üretilen hassas ciltler için temizleme mendili varmış onu önerdi
Ahabha Hazalkaann dalin beni korkuttu biraz. Bebek pamugu veya toz birakmayan agiz bezi gibi biseye serum fizyolojik veya kaynamis ilimis su sikarak temizleyebilecegimiz soylemisti bize.
Hazalkaann Ahabha yaptık canım daha yeni getirdim ılık suyla ağız mendilini sürdüm yavaşça böyle iki dakika böyle temiz oluyor tekrardan oluşuyor sıvı