tuanamoms_07 Allah Allah gerçekten çok ilginç demekki doktordan doktora da değişiyor yorumlr. Benim oğlum 1 aylıkken hasta olmuştu sürekli sf le açmaya çalıştım, açılmadığı için mukuslar hep ciğerlerine kaçtı, 9 gün yoğum bakımda kaldı. Ordaki hemşireler ve doktorlar çıktıktan sonra enjektörle nazal yıkama yapıp aspiratörle mutlaka çekip sekresyon oluşmamasını bizzat tembihlemişti. Hatta ben de bu işlemi yaptıktan sonra oğlumun daha rahat nefes aldığını farketmiştim.