meri-ebrar dilay06 gündüzleri uykua dalması daha kolay oluyo daha güzel uyuyor ama akşam olunca huysuzlaniyo çok zor uyuyo 😐
kizannesi575757 dilay06 valla bizde herhangi bir düzen yok çok huysuzlandigi zaman uyutuyorum tam 2 aylık kızım 7 de uyandı doyurdum şuan uyuyor yarım saat falan oldu uyuyalı
Elf_moms meri-ebrar hâlâ uyitacagim diye uğraşıyorum bu aralar atak haftası var mi anlamadım aksamlari ekstra bir huzursuzluğu oluyor
meri-ebrar Elf_moms evet 2 ay atağı var bide bizim salı günü aşımız var zaten huysuz ve kolik bebeğim aşıdan sonra anamı aglaticak bir kaç gün 🥲🥺