anniiiii Meme reddi nasıl oluyor kızlar dünden beri bebeğim çok az emiyor meme vermeye çalışıyorum almıyor ağzına ellerini götürüyorum onuda itiyor ağlıyor açmı tok mu bilmiyorum 1 ay 8 günlük ne olur tecrübeli anneler yazsın
Minikpankekim anniiiii ayakta emzirmeye calisin. Tersten emzirmeye calisin. Sarkilar soyleyin konusun. Ten tene temas yaparak emzirin. 1 bucuk ay yasadim meme reddini sonunda ben kazandim :)
anniiiii Minikpankekim hepsini deniyorum ama sanki aç değil emmek istediğin de memeye dilini sürüyor ağzında biraz tuttuktan sonra çekmeye başlıyor günde 8 kez kakasını yapıyor aç olsa bunları yapamaz değil mi
Minikpankekim anniiiii egerki sarilik durumu yoksa en gec 3.saatte emzirin. 2.saatte deniyebilirsin emmiyosa 1 saat sonra tekrar denersin
Mimmosumm Aynı şeyleri biz yaşadık maalesef 1,5 aylıkken başladı 3 ay direndim 4,5 aylık oldu artık yapamadım bebeğim kazandı beni bıraktı sizinde meme reddi biberon kullanıyor musunuz yoksa sadece anne sütü ve emzik emiyor mu
anniiiii Mimmosumm hiç birini kullanmıyorum emince emiyor ama az emiyor yada meme reddimi aç olsa kaka yapmaz değil mi k bakmayın lütfen uyuyor da
Elf_27 Emzik varsa yada biberon çabuk bırakıyorlar şuan bende uğraşıyorum memeye gelince kafayı ittiriyor silikon göğüs ucuyla tutuyor sadece
Mimmosumm anniiiii biberon emzik hayatınızda yoksa korkmayın meme reddi değil gazı vardır ve yediklerinize çok dikkat edin bol bol hakiki tereyağı tüketin hem size hem bebeğe çok faydalı ben 4 aylık olana kadar tükettim gaz problemi yaşamadık be bebeğe kilo yapıyormuş
Minikpankekim anniiiii o zaman iyice acikmasini bekleyin uyumaz ve aglar zaten surekli. O zaman degisik sekillerde emzirmeyi deneyin. Sutunuze bakin tazyikliyse ön sagim yapin :)
Hepp Çişli bez sayısı kaç acaba? Çok da kafanıza takmayın rahatlayın ki bebek de rahatlasın. İstemedikçe zorlamayın. Yarım saat sonra bi daha teklif edersiniz. Sütünüz tazyikli mi? Çünkü bu aylarda istememesinin başka sebebi olamaz emzik vs. yoksa.
anniiiii Hepp sütüm var sağıyorum elimle sıkıyorum emince çekmeside çok güzel ama ağlarken emmiyor uykuda uyandırıp emzirdim saolun Allah razı olsun inş geçici bi durumdur çok küçük çünkü
Hepp Birde bol bol ten teması yapın, beraber duş alın, plates topu üzerinde emzirme yine, evde yürürken emzirmeyi deneyin. Bağ kurmaya devam edin. Mümkünse sling kullanın. Ama ilk önce rahatlayın lütfen.
anniiiii Mimmosumm saolun Allah razı olsun geceleri gazı oluyor zaten kolik ama sizce gündüz niye yapıyor anca uyurken mayışınca tutuyor yalanıyor sürekli ama ağlamıyor tereyağını nasıl tükettiniz yemeklerde mi kahvaltı da falan mı
Mimmosumm anniiiii kahvaltıda tereyağını ekmeğe sürüp pekmeze batırıp yiyordum karnımı öyle doyuruyordum yemek simit aşı yapınca içine 2-3 kaşık koyuyordum sıcakken içinde erir yerdim bulamaç yapıp eritip yakıyorduk tereyağının bir kısmı içinde kahverengi oluyor bulamaça döküp bolca tereyağlı yiyordum bide tavukta süt yapıyor ve bebeğin cildini yeniliyor haşlayıp suyuyla içiyordum ve gece uyuyacağım zaman tekrar ekmeğe yağ sürüp pekmezle yiyordum bunları yedikten sonra bolca su içiyordum aşırı susatıyor bunları yiyince aşırı derecede sütüm oluyordu göğüslerim çatlama raddesine geliyordu bebeğim çok uykucuydu sütten göğüslerimin ağrısından ağlama derecesine geliyordum cahillik sağıp buzluğa kpymayı da bilmiyordum geceleri uyanırdım yatağım süt içinde kalmış heryer ıslak