Azra34 normalde lokal anestezi ile yapılıyor ve direk eve gidebiliyorsunuz ben korktuğum için belden aşağısını uyuşturdum uyuştuktan sonra 5 dk felan sürüyor hiç bişey hissetmiyorsunuz uyuşuk geçince hemen eve yolluyorlar zaten sonrasındada hiç bişey olmamış gibi günlük hayatınıza devam ediyorsunuz hiç ağrı sızı bişey Yok. Olduğumdan beri daha tekrarlamadı şükür inşallah tekrarlamazda bakalım. Pendik medipol hastanesinde oldum