24 ağustosta doğum yaptım o günden beri bebeğim yoğun bakımda akciğer enfeksiyonu dendi daha hiç kucağıma alamadım bile makineyle nefes alabiliyodu şuan makineden çıkardılar durumu iyiye gidiyo ama net bişey demiyorlar makineden çıkartalı 1 hafta oldu artık gün geçtikçe daralıyorum isyan etmemeye çalışıyorum ama görüşe gittiğimizde elim boş döndüğümde kahroluyorum benim yaşadığım süreci yaşayan var mı daha ne kadar daha kalacak bilemiyoruz