Sevgi0653 Merhaba 4 aylık bebeğim var ayakta sallayarak uyumaya alıştı, başka pozisyonda uyutmam için geçmi kaldım acaba, sizler nasıl uyutuyorsunuz?
Summerwine95 Sevgi0653 memede uyuyor.Baskasinin kucağında sallanarak uyuyor ama bende asla uyumuyor illa emecek
kivircikannesi Sevgi0653 11 aylık, yatağına koyuyorum.Emzik veriyorum, uyuyor Dört aylıkken de aynıydı
Selinkeskin kivircikannesi emzıgı düşmüyor mu ağlamıyor mu ben yanında duruyorum emzık düştükçe veriyorum pıspıs yapıyorum ellerımde oynuyor falan anca öyle uyuyor
momysskaan Bende emzik veriyorum ama dakika sürmüyor düşürüyor ve ağlıyor 😏bir aylık olduk hala tutamıyoruz emziği mecbur ayakta sallıyorum birde kollarıyla kendini çok uyandırıyor kundakta yaptırmıyor nasıl olacak bilmiyorum 🤷♀️
Seliscee momysskaan o emzik boş geldiği içinde atiyor meme de durmak istiyor aslinda bizimde öyleydi zamanla tutuyor emzigi uykuya geçerken hala emzik emiyor uyuyunca çıkarıyor
momysskaan Seliscee ay gerçekten benimkide öyle memede emmiyor ama ağzında olsun istiyor emzik veriyorum 1 dk zor duruyor atıyor başlıyor ağlamaya 😂kafayı yeme derecesine geliyorum ne zaman tam anlamıyla tutacak acaba 🤦🏼♀️