birisii2 tam 20 aylık kızım. 15-20 kelimesi vardır. Yüzüme bakıp saç, diş , burun söyleyebiliyor mesela gösterip anne demiyor inatla. Baba - mama bitti - bak - gel - baybay vs söylüyor. Çok iyi komut alıyor. Renkleri öğrendiğini farkettim kırmızı tshirtü getir diyince getiriyor mesela. Dans etmeyi cok seviyor. İnanılmaz sekilde taklit ediyor. Davranışları hareketleri cok bilinçli bişeye sıcak dikkat et dediğimde üfleyerk yiyor gibi. Ama aşırıı ağlak. Devamlı kendini yerlere atıyor. Asla yemek yedirmeme izin vermiyor kendi yemek istiyor. Banyosu alt değiştirmesi ayrı dert. Bezi doldugunda çiş diyor