Beraninannesii Bu zamana kadar hep akardı ama bu sefer bambaşka şelale resmen önü hep ıslak 8 dişi var tetagil verdim ama önünü alamıyorum çok akıyor hangi dişte bu kadar çoğalır acaba.?
Feyzosumunannesi Beraninannesii 15 aylık aynı durumdayız daha öncesinde ben hiç görmedim ama bu 10 gündür baya baya akıyor 6 disimiz var henüz yemekte yemez oldu iyice zayıfladı
-_-hUysUzvetatlikadin Beraninannesii diş zamanı evet oluyor eller hep ağızda veya evde herşeyi salyalı bulabilirsiniz 😅 bi ara resmen salyangoz gibiydi 😅 ama size çok çok aşırı geliyorsa genelde mideden kaynaklı problemlerde salya ağız akıntısı oluyor
bebitonunannesi_ Beraninannesii diş yine , oğlun yürüyor mu artık benimki tam yürümüyor Bikac adım atıyor ama 😅😂😂😂😂
Quadera Beraninannesii benim bebe de 15 aylık 12 dişi var. Son 1 ayda 4 azı diş çıkardı. Onlar çıkarken çok salyası olmuştu
Beraninannesii -_-hUysUzvetatlikadin İşaret parmağı hep ağzında bu aralar evet. Halıları parkeleri salyali buluyorum 😂 Çokta huysuz dün gece bir baktim oturmuş beşikte bakıyor bana😂
Beraninannesii bebitonunannesi_ Tam yürüyecek derken son 1 haftadır emeklemeyi ogrendi Böyle böyle geliyor peşimden 😂 Komik çocuk 😂😂
Feyzosumunannesi Beraninannesii Benimki kıpır.kipir heryerde. Asla yerinde durmuyor bütün odaları talan ediyor çenesi ve ayakları hiç durmaz😀😀 hareketli bir cimcime olduğu için hiç kilo almıyor iştahımiz yerlerde 🫠
-_-hUysUzvetatlikadin Beraninannesii diştir o zaman öyle mideden falan olsa uzun süre hep ağlamaklı mızmız olur ağrıdan
bebitonunannesi_ Beraninannesii yakında kalkar ,benimki de hala emekliyi yürüttüğümuzde kendisini bırakıyoruz Bikac adım atıp emeklemeye devam ediyor,ne zaman yürüyecek bunlar iki yaşında mı 😂
Beraninannesii bebitonunannesi_ Benim oğlum hala ellerini bırakınca tutunacak yer arıyor yürümüyor maalesef. Dün onu doğal yaşam parkına götürdük ordda yaşıtlarını yürürken görünce hiç arabada oturmak istemedi 2 gündür yürümek için kendini paraliyor 😂
Quadera Beraninannesii o köpek dişler bir buçuk aydır şiş bizde de. Çok zor çıkıyormuş onlar. Bence siz alt azılara bakmaya çalışın muhtemelen ilk onlar gelir
bebitonunannesi_ Beraninannesii yaa aslında yürümesi lazım 🤷🏻♀️benimki yuruyo dediğim gibi cesareti yok kendini yere bırakıyor
Beraninannesii bebitonunannesi_ Ben hastalığına bağlıyorum artık ne zaman yürürse acele etmiyorum elbet zamanı var diyorum nasip artık 🤗
Ebruozkrnfl Beraninannesii 16 aylık oldu azılar ve yan kesiciler çıkıyo dedi doktorumuz hiç biri bizi bu kadar zorlamamıştı ve ilk defa salyası akıyo
Beraninannesii Ebruozkrnfl Ön kesici ve yan kesicileri çıkarttı oğlum çok kolay çıkardı bu zamana kadar maşallah diyim nazar değmesin ateş dahi olmadı ama bu salyalar çok fena bu sefer😇
Beraninannesii Quadera Elletmiyor şuan çıkana kadar öyle yapıyor çıktıktan sonra müsade ediyor bakmama 😇 çıkınca göreceğim sanırım🥲