ArvenMom benimki 2 yıl önce son çıkan modeldi sonradan hangisi çıktı bilmiyorum ama roborock genel anlamda iyi bir marka canım,eğer bütçeniz uygunsa iyisini alın derim,sürekli alınmıyor. Annemde xaomi vakum mop pro var,kadın bi rahat edemedi,ya kafası karışıyor süpüremiyor dönüp duruyor ya da bir yere takılıp kalıyor. Memnun olan da çok duydum ama annem hayrını göremedi maalesef. İlk zamanlar iyiydi çok mutluydu seviyordu 6 ay sonra böyle oldu. Servis de yok doğru düzgün. Öyle bekliyor makine