Mutlubiri_ 😂😂😂 kız dahada kaynaşalım hemen kahve mi olur 🤭 benim arkadaşım da gümüşpala da çok bilmiyorum bu semti 3 yıl oldu ama hiç çıkıp gezmedim
Gamzeemre Mutlubiri_ ne olcak ki çok yakınız hepimiz dışarıda oturup içsek ne olur ki bildiğimiz bir yerde 😄😄
-SweetPanda- Aaa bende avcılar cihangirde yaşıyorumm🥰 Sonundaa avcılarda yaşayaann insan gördüm şu forumda♥️
-SweetPanda- Gamzeemre Hahaha oluur, cihangirde yaşıyorum. Avcılar bana yürüme mesafesi bi 10 dakka falan☺️
Gamzeemre -SweetPanda- çok iyi 👍 o zaman siz de beni ekleyin grup kuralım instadan Avcılar anneleri diye ama burdan Hesabınızı söyleyin lütfen gözümden kaçıyor benimki Gamzeermetin
-SweetPanda- Gamzeemre ozaman ben seni ekleyeyiim sen açarsın grubu Petekumsal Wp mi insta mı karar verelim😂
-SweetPanda- Gamzeemre Öğretmensin galiba dimi bide Rabbim bağışlasın, oğluşun var🥰 yanlış kişiyi eklemeyeyim😂
Gamzeemre -SweetPanda- önce instadan kurarız gerekirse ordan yazarız numaraları ya şimdi burdan halka açık numara yazmayalım 😂
-SweetPanda- Gamzeemre Hahahaha zaten yasak numara yazmak, geçen ben bilmeden paylaştım bi moderatör beni uyardı🙊