Kızlar dün akşam da sormuştum cevap veren olmamıştı yine sormak istedim belki biri cevap verir. Bebeğimin özel bölgesi bi haftadır kırmızı küçük küçük noktalar şeklinde kızarıklık vardı ben evde bepanthol kullandım geçmeyince mantar mı diye korkup aile hekimine götürdüm. Mantar olmadığını idrara bağlı yanma olduğunu söyledi. Hametan ve fito verdi. Dün sabahtan beridir kullanıyorum ama hiçbir değişim yok aynı olduğu gibi geçmiyor çok korkmaya başladım. Daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu?