Selam herkese. 3 ay 25 günlük kızımda idrar yolu enfeksiyonu çıktı. 4 gündür antibiyotik kullanıyoruz fakat 2 gündür ishal tarzında mukuslu kaka yapıyor . Dün doktora götürdüm normal dedi, 5-6 kere yaparsa tekrar getir dedi. Bugün 3 kere yaptı ama benim için yine de rahat değil. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ve nasıl atlattınız?