Elfsdk ne boş yapıyorsunuz? Benim bu mamayı raporla ve ücretsiz şekilde alındığı ve 10 kutuya kadar alındığı konusunda bilgim yok.eşime işyerinden bir arkadaşı kutuyla vermiş ve kızım o mamayı kabul etmedi elimde kaldı.bende çok öok uygun fiyata satayım yerşne kızıma mama alırım diye düşündüm.ücretsiz alınıp alınmadığını bilmiyorum trendyolda vs 350-400 tl yazıyor bir kutusu için.size açıklama yapmak zorunda da değilim zaten.ücretsiz alınabilen bir mamayı kimse paralı almaz zaten eğer öyleyse, size dert olmasın yani:)