Kızlar bebeğim sanırım rota virüsü. 3 gündür ishal. Kusma da var üstüne. İshalin rengi sarı. Kakasından siyah küçük küçük kurtçuk gibi çıkıyor sanki? Bebeği rota virüsü geçiren anneler beni bilgilendirebilir mi acaba? Kaka resmini atabilirsem atıcam şimdi.