sum2603 Kızlar oğlumun alt dişi çıktı. Her emdiğinde sürekli ıssırıyo. Göğsüm yara oldu. Emzirmek gelmiyo içimden. Ağlaya ağlaya emziriyorum. Napıcam nasıl vazgeçiricem. Daha 7 aylık napabilirim ki. Başına gelen var mı?
umgumgu Deletedmom115 sum2603 ben denedim 9bucuk aylık iyice oyun yaptı 😅 sol memem yara su anda bi süre emzirmedim şuan disimi sıka sıka emziriyorum. Ayva çekirdeği yarayı çabuk iyileştiriyor aklınızda bulunsun 👍
Mahinursmr sum2603 hiç tepki vermemeye çalışın biliyorum çok zor ama ben öyle yaptım 2 defa ısırdı yüzüme bakıp gülüyor hiç tepki vermedim bir daha da hiç yapmadı çünkü tepki verince oyun sanıp gene yapıyorlarmış hayır demekden anlayacaklarını düşünmüyorum ben öyle çözdüm ısırma sorununu 😊
Deletedmom115 sum2603 Yani biraz sinirli söyleyin sadece yapmaması gerektiğini anlasın yeter. Gerçi 7 aylık ama siz deneyin.
Cmnalp sum2603 valla ben sert çıkıyorum parmağımı sallıyorum hiç fark etmiyor devam eder evladım kanatıyor ama vazgeçmek yok şükür😄
Minikelf Bizdede aynı sorun var 7 aylığız cok acıtıyo tepki vermemeye calısıyorum zorlanıyorum ama sabretcez napalım bebişler için.eğer tepki verırsek oyun sanıp alışkanlık haline getırırlermiş.