kralicee1903 Kızlar kayseri de oturuyorum mersin e otele tatile gideceğiz eşimle 3 aylık bebeğim var sizce sorun olur mu ne yapmalıyım gitmeyim mi nelere dikkat edeyim tecrübesi olan var mı benimle paylaşırsanız
Ogulluana kralicee1903 neden korkuyorsun tatilin tadını çıkar tabikicocuk kolay değil ama evde nasılsa ordada öyle olur
mini_ada kralicee1903 valla moral bozmak istemem ama 6 aylık kızımla antalyaya tatile gittik. Zordu baya baya baya zordu
Linam54 kralicee1903 tek cocuk mu? Ben avusturyadan arabayla 1800 kilometre yol yaparak 3 cocukla türkiye ye gittik. Ve cok güzel gecti tatil. Hic korkma. 2 oglum 1 de kizim var. Kizim daha 4 bucuk aylikti yola ciktigimizda. Hic korkma negatif düsünme güzel düsün ki tatilin güzel gecsin. Suanda 6 aylik. Hic de pismn degilim iyiki de arabayla cikmisim yola. Beni de hep korkuttular ayyyy 3 tane cocukla nasil gidicen kizin durmicak. Falan filan ama cok sükür öyle bi durdu ki. MASALLAHIMIZ VAR…. ☺️☺️☺️
AselMira__ kralicee1903 6 aylık bebeğimle yeni tatilden dönüş biri olarak söylüyorum gayet güzel geçti Tabi eski tatiller gibi olmadı ama ona göre eğlenmeyi bildik uyku saatlerine göre kendimizi ayarladık müslin örtüler sayesinde heryerden rahatça emzirebildim Hiç korkmayın bu deneyimin de tadını çıkarmaya çalışın inanın çok keyifli geçecek ❤️
Hellobello kralicee1903 canım hiç korkma kolay bir tatil olmaz tabi bebekle ama inan evden daha güzel vakit geçiyor, ben de kızım 3.5 aylıkken tatile gittim ilk antalyaya, havalar da şuan çok iyi bunalmaz bebek, akşamları serin olur uzun giydirirsin