Tgbh28 Uyandirip emzirmeniz gerekiyor her 2 saatte bir . Kendisinin uyanmasini beklemeyin . Biz de sarilik atlattik . Surekli emzirdim . Zor uyandirdigim zamanlar oldu dediginiz gibi . Burnunu siktim ayaklarini sert bi sekilde kasidim vs . Bi sekilde uyandirin mutlaka . Tek care anne sutu cunku. Bol bol beslenmesi lazim. Biz ek olarak mama da vermistik sarilik doneminde. 2 aylikken gecti . Simdi 3 ayligiz . İnsallah sizin de bir an once gecer 🙏🏻